The right contact person for your request

Here you can find out who to contact for specific topics.

VVS-Abo

We are pleased that you are a subscription customer with VVS. For the following topics and concerns, please contact your responsible subscription center directly:

  • Loss
  • Account changes
  • Other notifications and updates

You can also find the contact details in the cover letter that was sent with your polygoCard.

Kontaktdaten der Abo-Center

HandyTicket

The VVS HandyTicket is a sales channel managed by Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB). For data protection reasons, customer data is stored exclusively there. The VVS, as the umbrella organization, has no access to the backend system.

Therefore, for specific questions about your data, registration, or possible ticket complaints, please contact the SSB directly.

You can also find suitable answers to your questions directly under the FAQs.

SSB Customer Service
Answers to questions about the HandyTicket

polygoCard

Do you have a question or concern regarding the polygoCard? Many answers can be found here:
FAQs on the polygoCard

Service number for polygo:
For questions about polygo, please contact the following number:

Phone: 0711 320 66 222
Contact times: Mon.–Fri. 8:00 am – 6:00 pm

Alternatively, you can also use the following contact form.

Note on replacement in case of loss/destruction:
If the eTicket chip card is lost or destroyed, a replacement card can be ordered from the issuing subscription center. The replacement fee is €15.00. In this case, please contact your responsible subscription center directly. 

Contact form polygoCard

Fundsachen

Haben Sie etwas in der S-Bahn, Stadtbahn oder im Bus verloren? Kein Problem. Wenden Sie sich an das Verkehrsunternehmen, mit dem Sie gefahren sind. Dort erhalten Sie bestmögliche Hilfestellung.

DB Regio AG (S-Bahnen, Züge des Nahverkehrs)

Die Fundstelle befindet sich jetzt in dem Gebäude der LBBW, dort ist auch das Reisezentrum untergebracht..

Fundsachenhotline
Unter der kostenpflichtigen Nummer 0900 1990599 (59 ct/min, Tarife bei Mobilfunk ggf. abweichend) erreichen Sie das Fundbüro telefonisch.

Kontaktzeiten
Mo. – Fr. 08:00 – 20:00 Uhr
Sa./So./Feiertag 10:00 – 20:00 Uhr

Am einfachsten ist es, Sie schreiben eine E-Mail an folgende Adresse:fundbuero.dbag(at)deutschebahn.com.

Fundsachennachfragen sind auch möglich bei der Schließfachaufsicht im Stuttgarter Hauptbahnhof.

Tel.: 0711 2092-2447

Kontaktzeiten
Mo. – Fr. 08:00 – 10:30 Uhr und 11:00 – 19:00 Uhr
Sa. – So. 10:00 – 14:00 Uhr und 14:30 – 18:00 Uhr

Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB)
Fundstelle

SWEG Bahn Stuttgart
Tel.: 0800 223 5546
E-Mail: service.sbs(at)sweg.de

Go-Ahead in Baden-Württemberg
Tel.: 0711 400 53444
E-Mail: goahead-kundencenter(at)rz.etc-consult.de

Alle (weiteren) Verkehrsunternehmen im VVS
Hier finden Sie Links zu den (weiteren) VVS-Verkehrsunternehmen:

VVS-Verkehrsunternehmen

Automaten- und Entwertungsstörungen

DB Regio AG
Automatenhotline: kostenfreie Servicenummer
Tel.: 0800 2886644

Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB)
Meldung von Automatenstörungen

SWEG Bahn Stuttgart
Tel.: 0800 223 5546
E-Mail: Service.sbs(at)sweg.de

Go-Ahead in Baden-Württemberg
Tel.: 0711 400 53444
E-Mail: goahead-kundencenter(at)rz.etc-consult.de

Württembergische Eisenbahn-Gesellschaft mbH (WEG)
Bei Störungen wenden Sie sich bitte an die jeweils zuständigen Betriebsleitungen: